Do kasy suma: 0,00 zł
Pokaż ceny
Netto Brutto
Aktualności i porady
Jaki nożyk wybrać, aby usprawnić pracę magazynu?

Najczęściej wykorzystywanymi nożykami przez wiele firm ale także osób prywatnych są tzw. "tapeciaki", czyli nożyki regulowane z łamanym ostrzem. Na rynku jednak można znaleźć wiele innych, niekiedy lepszych rozwiązań, które mogą usprawnić pracę i uczynić ją o wiele bezpieczniejszą. Poznaj te możliwości.

Zalety doskonałego opakowania wysyłkowego

Inwestowanie w opakowania przynosi wiele korzyści. Dobrze przemyślana i dopasowana zarówno do produktu jak i grupy odbiorców strategia pakowania może być fundamentem wizerunku wielu firm e-commerce. Zobacz jak można to osiągnąć.

Top 5 wypełniaczy do paczek

W ostatnim czasie można zauważyć wzrost grupy konsumentów decydujących się na internetową formę zakupów w każdym segmencie. Korzystanie z ofert sklepów online to oszczędność czasu, wygoda, atrakcyjne ceny oraz kontrola wydatków. Aby móc cieszyć się wysoką jakością zamówionych artykułów, nie tylko należy wybrać właściwe opakowanie wysyłkowe, lecz także specjalny produkt wypełniający paczkę, który zwiększy bezpieczeństwo przesyłki. Na jakie wypełniacze warto się zdecydować?

Blog chmura tagów

To powinieneś wiedzieć zanim zaczniesz własny biznes online

To powinieneś wiedzieć zanim zaczniesz własny biznes online

Jak tylko zbudujesz swoją stronę internetową i wybierzesz platformę sprzedaży, pojawią się pierwsi klienci i zamówienia. Nadszedł czas, aby je zrealizować. W tym celu niezbędny jest temat opakowań. Opakowania wysyłkowe tworzą pierwsze wrażenie na klientach, a jednocześnie decydują o tym, jak efektywne jest pakowanie w twojej firmie. W tym celu procesy pakowania muszą być dostosowane do materiałów, a nie odwrotnie. Celem jest pakowanie tak szybko, wydajnie i skutecznie, jak to tylko możliwe. Aby zapewnić optymalne przygotowanie od samego początku, chcielibyśmy dziś podzielić się z Tobą naszymi najlepszymi technikami pakowania. Dzięki tym metodom masz gwarancję sukcesu w przejściu ze sklepu fizycznego do sklepu internetowego.

 

Bierz przykład ze wzorów do naśladowania


Pudełka kartonowe to prawdziwy standard w internetowym handlu detalicznym. Nie są one jednak jedyną opcją dostępną dla sprzedawców i nie zawsze są najlepszym wyborem. W rzeczywistości istnieje wiele technik pakowania, które mogą pomóc zaoszczędzić pieniądze na sprzedaży bez poświęcania jakości. W ostatecznym rozrachunku płaci się nie tylko za rozmiar opakowania, ale także za jego wagę. Dlatego oczywiste jest, aby zminimalizować rozmiar opakowania tak bardzo, jak to możliwe. Często stosowaną opcją są koperty bąbelkowe lub koperty rozszerzane, które pozwalają zaoszczędzić na kosztach wysyłki. Należy również pamiętać o konkurencji. Oczywiście można założyć pewien standard branżowy, jeśli konkurencja wysyła swoje paczki w solidnych kartonach. Jednak zastosowanie alternatywnego rozwiązania może zwrócić na ciebie uwagę i sprawić, że wyróżnisz się z tłumu w atrakcyjny sposób.

Wybierając opakowanie, nie zapominaj, że niektórzy klienci będą chcieli dokonać zwrotu. Aby ułatwić zwroty i reklamacje, opakowanie powinno być zoptymalizowane pod tym kątem. Wiele pudełek i kopert ma wstępnie wycięte otwory lub klapki, które klienci mogą łatwo rozerwać bez uszkadzania całego opakowania. Opakowania zwrotne z dodatkową samoprzylepną zakładką do ponownego zamykania z pewnością przypadną do gustu klientom i pozwolą na szczególnie przyjazne dla użytkownika zwroty. Zapewnij swoim pracownikom i klientom łatwiejszy proces zwrotów. Oboje będą Ci wdzięczni.

Jako marka świadoma ekologicznie, oczywiste jest, że w grę wchodzą tylko opakowania przyjazne dla środowiska. Powinieneś więc być jak najbardziej otwarty na te informacje i pokazać swoim klientom, że wyznajesz pewne wartości i dokładasz wszelkich starań, aby je przestrzegać. Czynniki takie jak sprawiedliwy handel, ochrona środowiska lub dobrostan zwierząt są dziś bardziej atrakcyjne dla klientów niż kiedykolwiek wcześniej i mogą zapewnić długo oczekiwany wzrost sprzedaży.

 

Dowiedz się więcej o opcjach brandingu


W naszym sklepie znajdziesz nie tylko standardowe opakowania w typowych rozmiarach. Dostępna jest także personalizacja pudełek i opakowań. Sama ilość zamówień, które napływają każdego dnia w samym tylko internetowym handlu detalicznym, słusznie sugeruje, że zwykłe kartonowe pudełka nikogo już tutaj nie zaskoczą. Jeśli chcesz sprytnie wyróżnić się z dostawy kilku pudełek i reprezentować własną markę już w transporcie, powinieneś pomyśleć o indywidualnie zadrukowanych pudełkach. Dzięki temu możesz nie tylko zdecydować o wymiarach i strukturze swoich pudełek, ale także elastycznie wybrać świetny projekt i kolory nadruku.

Dzięki kartonom z nadrukiem w niczym nie ustępujesz branżowym gigantom. Twoi klienci będą mile zaskoczeni, zwłaszcza jeśli wnętrze pudełka będzie wyglądać równie imponująco, jak nadruk na zewnątrz. Aby uzyskać jednolity wizerunek, warto również pomyśleć o taśmie z nadrukiem, naklejkach lub bibułce, które można wykorzystać do pakowania. Robią one przemyślane wrażenie i budują tożsamość marki. Nie zgub się w natłoku produktów i sklepów internetowych, ale zadbaj o reprezentacyjne opakowanie, które odpowiednio podkreśli charakter marki.

 

Praca ze stanowiskami pakowania


Stanowiska pakowania w magazynie to świetny sposób na usprawnienie pracy. Czy czujesz, że obecnie istnieje potrzeba dalszej optymalizacji i że Twoi pracownicy mogliby bez problemu obsługiwać większą liczbę przesyłek dziennie?

Często powodem, dla którego potencjał magazynu nie może być wykorzystany w znaczący sposób, jest brak organizacji. Dobra organizacja jest kluczem do wydajnej i produktywnej pracy. Zwłaszcza jeśli obok nowego biznesu online prowadzisz również sklep detaliczny i musisz przechowywać swoje produkty na miejscu, nieuchronnie potrzebujesz sprawnego systemu, w przeciwnym razie w magazynie zapanuje chaos. Stoły do pakowania okazały się już nieoczekiwanym wybawieniem dla wielu sprzedawców, zwłaszcza jeśli borykali się oni z problemami z przestrzenią. Przy dobrze zaopatrzonym stole do pakowania pracownicy mogą szybko przetwarzać przychodzące zamówienia klientów.

Nie istnieje jednak uniwersalna metoda konfiguracji stanowiska pakowania. Każda firma ma inne cechy, które są dla niej unikalne i są one brane pod uwagę przy projektowaniu. Niemniej jednak, wszystkie dobre stanowiska pakowania mają kilka elementów, które są zawsze takie same i bez których nie można się obejść:

  • Wystarczająca ilość miejsca do przechowywania złożonych pudełek, aby pracownicy mieli do nich szybki dostęp.
  • Koperty i torby wysyłkowe
  • Folia bąbelkowa i inne materiały wypełniające.
  • Duża, płaska powierzchnia, którą można wykorzystać do pakowania produktów

To od Ciebie zależy, czy samodzielnie zbudujesz i zmontujesz swoje stanowiska pakowania od podstaw, czy też zakupisz prefabrykowane modele i dostosujesz je do własnych pomysłów i życzeń. Często dopiero po pewnym okresie użytkowania staje się jasne, gdzie nadal istnieje potrzeba działania. W każdym razie, stacje pakowania są rozsądną inwestycją i zwracają się szybko po zakupie.

Przeszkol swoich pracowników


Pisząc swój biznesplan, musiałeś pomyśleć o wszystkim. Wybrałeś świetne produkty, które chcesz wprowadzić na rynek. Twój magazyn, w połączeniu z pomocami technicznymi, w tym materiałami opakowaniowymi, jest również gotowy. Ale co z pracownikami? Ostatecznie to Twój zespół przygotowuje produkty i opakowania, łączy je ze sobą i składa przesyłki dla klientów. Żaden mistrz pakowania nigdy nie spadł z nieba. Jeśli chcesz wyrobić sobie markę w branży tekstylnej, nie wystarczy po prostu włożyć koszulki do pudełka, przykleić na nim etykietę i przekazać całość firmie kurierskiej. Twoi pracownicy muszą wiedzieć, który produkt jest zapakowany w które pudełko lub opakowanie (karton czy torba wysyłkowa?), który materiał wypełniający jest najlepszy (folia bąbelkowa czy bibuła?) i jak opakowanie jest prawidłowo zamknięte (zwykła taśma pakowa czy naklejka?).

Dużą wiedzę najlepiej zdobywa się poprzez doświadczenie, a pracownicy automatycznie stają się coraz lepsi dzięki odpowiedniej praktyce. Niemniej jednak, zawsze przywiązuj wagę do szkolenia swoich pracowników. Szczególnie na początku działalności powinieneś poświęcić czas na nauczenie swoich pracowników podstaw: od wstępnej wycieczki po lokalu, używanego oprogramowania do zarządzania magazynem, aż po stół do pakowania. To, co na początku może wydawać się czasochłonne, ostatecznie się opłaci. Dobrze wyszkoleni pracownicy czują się pewniej w swoim miejscu pracy, co może drastycznie zmniejszyć występowanie błędów pakowania. Klienci są zadowoleni, a paczki są wysyłane na czas i w dobrej jakości.

 

Używaj kartek z podziękowaniami


Konkurencja nigdy nie śpi. Z tego powodu nigdy nie należy przegapić okazji do budowania lojalności klientów i wyróżnienia się na tle konkurencji. Tylko sprzedawcy internetowi, którzy wykorzystują każdą okazję na swoją korzyść, mogą sprawdzić się na rynku w dłuższej perspektywie. Jednorazowe promocje są tutaj niewiele warte i nieistotne z marketingowego punktu widzenia. Zamiast tego ważne jest, aby pozostać w pamięci klientów, aby kupowali od ciebie ponownie i ponownie. Tacy zadowoleni klienci są nie tylko cenni dla ciebie jako kupujący, ale szybko sami stają się narzędziem reklamowym, mówiąc przyjaciołom, znajomym, a nawet online o swoich pozytywnych doświadczeniach.

Jednym z najlepszych sposobów na pozyskanie takich zadowolonych klientów jest indywidualne opakowanie, w tym ulotki. Otrzymanie i rozpakowanie paczki zawsze pozostaje do pewnego stopnia wyjątkowe. Firma, która to rozumie, wyzwala w kliencie emocje, prawie jak w świąteczny poranek. Dlatego należy dokładnie przemyśleć, jak zaprojektować opakowanie i w którym momencie można się nim pochwalić. Nie chodzi tu o spełnienie obowiązku, ponieważ każdy klient wie, że kupił od ciebie konkretny produkt w pierwszej kolejności. Zamiast tego, jest to dodatkowy krok, który jest zauważany przez klienta. Jeśli znajdzie w paczce coś, czego się nie spodziewał, zazwyczaj jest to pozytywna niespodzianka. Uznaje się, że firma ceni swoich klientów, a w zamian klient będzie lepiej myślał o firmie w przyszłości.

Jedną z najprostszych metod jest kartka z podziękowaniem. W przeciwieństwie do upominków promocyjnych lub próbek produktów, kartki z podziękowaniami mają tę zaletę, że mogą być wdrażane nawet przez małe firmy i przy niewielkim budżecie. Start-upy mogą również drukować małe kartki, które są podpisane lub w inny sposób spersonalizowane przez dyrektora zarządzającego. Ważne jest, aby karta nie wydawała się ogólna. Twoi klienci wiedzą również, że karta nie jest największym wydatkiem. W końcu powinna ona pochodzić z serca. Aby to zrobić, współpracuj z copywriterem lub utalentowanym pisarzem ze swojego zespołu, aby stworzyć kartę, która pasuje do strategii komunikacji Twojej firmy. Wizualnie karta powinna również dobrze pasować. Masz tutaj wiele opcji, jeśli chodzi o kolory lub czcionki, których używasz. Możesz dołączyć złożoną kartkę, umieścić list otwarty na górze mailingu lub użyć pocztówki. Kartka może być zabawna lub emocjonalna. Proste "dziękuję" nic cię nie kosztuje, a będzie miało zauważalny wpływ na twoich klientów, których nie powinieneś lekceważyć.

 

Połącz swój biznes online i offline


Wystarczy pomyśleć o tym, jak branża gastronomiczna wykorzystuje możliwość oferowania usługi dostawy swoich dań. Ten sam system można przenieść do sklepów internetowych bez żadnych ograniczeń. Jeśli jesteś sprzedawcą stacjonarnym i wciąż wzbraniasz się przed zrobieniem kroku do sieci, powinieneś dobrze się nad tym zastanowić. Oczywiście w większym mieście zawsze będziesz miał odwiedzających, nawet jeśli będą to tylko ludzie przechodzący obok podczas spaceru po twoim sklepie. Ale nawet stali klienci zawsze muszą zaplanować czasochłonną wizytę w sklepie, aby kupić artykuł. Przeszkoda jest odpowiednio znacząca, jeśli nie można drastycznie skrócić tego czasu.

Handel online stanowi tutaj remedium. Nawet zapracowani ludzie mają najwyżej pięć minut w swoim codziennym życiu, aby wysłać zamówienie. Dla sprzedawcy internetowego oznacza to, że może on dokonać znacznie większej liczby zakupów w tym samym czasie. Nawet odległość od sklepu nie jest już problemem w sieci i wpływa co najwyżej na czas wysyłki. Możesz sprzedawać w całym kraju, a nawet na całym świecie z dnia na dzień, podczas gdy wcześniej docierałeś tylko do regionu ze swoim sklepem. Możesz więc wykorzystać swój sklep detaliczny do połączenia sprzedaży online i offline. Klienci z okolicy, którzy zamówili u Ciebie przedmiot online, mogą poinformować Cię, że mogą go również zwrócić na miejscu. Twoi klienci oszczędzają na zwrotach, a Ty możesz odebrać towar osobiście. Kto wie, może wizyta w sklepie wzbudzi dalsze zainteresowanie klienta i opuści on Twój sklep dopiero po dokonaniu kolejnego zakupu. Połączenie obu sklepów ułatwia również przejście zarówno Tobie, jak i Twoim klientom. Jeśli w pewnym momencie sklep przestanie przynosić zyski, łatwiej będzie wszystkim przejść na sprzedaż wyłącznie online.

Jeśli rzucasz się od razu na głęboką wodę ze swoim biznesem online i nie pozwolono Ci jeszcze zdobyć żadnego doświadczenia w eCommerce, wiele rzeczy należy zaplanować na początku. Mamy nadzieję, że udało nam się pomóc w tym artykule. Chętnie wesprzemy Cię w Twoim nowym przedsięwzięciu biznesowym naszymi wysokiej jakości opakowaniami od heykapak.pl. W ten sposób możesz skreślić tę pozycję z listy rzeczy do zrobienia i skupić się na innych ważnych rzeczach, takich jak sprzedaż. Jeśli nadal masz jakieś pytania, skorzystaj z naszych opcji kontaktu.

Aby uzyskać wysokiej jakości opakowania, odwiedź nasz sklep internetowy już teraz.

skontaktuj się z nami:

Telefon: 731 181 551

biuro@heykapak.pl

    • HeykaPak Sp. z o.o.
    • Hurtownia opakowań dla e-commerce, pudełka, kartony, koperty bąbelkowe

    • NIP: 7822881786
    • Tel.: 731 181 551
    • E-mail: biuro@heykapak.pl
  • Adres: ul. Unii Lubelskiej 1, 61-249 Poznań
więcej więcej
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium