
Zamówienia złożone w sklepie Heykapak.pl wysyłane są głównie za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD - paczki do 31,5 kg oraz mniejsze palety. Część, zwłaszcza mniejsze zamówienia - kurierem InPost.
Stały koszt dostawy
Dostawa zamówionych w naszym sklepie artykułów niezależnie od ilości sztuk ani paczek kosztuje zawsze tyle samo - 17 zł brutto. Bez względu na to ile produktów zamówisz i ile paczek będzie potrzebnych do dostarczenia towaru do wskazanego miejsca w Polsce - ponosisz wyłącznie zryczałtowaną opłatę za transport w. Zamawiaj ile chcesz, kiedy chcesz - bez kalkulowania ilości paczek za które płacisz.
Dodatkowo jeśli zamówisz produktów za minimum 300 zł netto - dostawa kurierem GRATIS!
Paczkomaty InPost
Mniejsze zamówienia większości produktów (wykluczone m.in. folie bąbelkowe i większe kartony) do 15 kg łącznej wagi możemy dostarczyć także do wskazanego PACZKOMATU InPost - jednego z ponad 20,000 w całej Polsce. Koszt takiej dostawy to 13 zł brutto. Dostępność tej formy dostawy sprawdzisz w karcie produktu oraz koszyku. Jeśli nie jest dostępna - znaczy, że produkt nie mieści się do Paczkomatu. Zachęcamy wtedy do wyboru DPD PickUp lub dostawy na adres.
Odbiór osobisty
Złożone w naszej hurtowni online i opłacone zamówienia odebrać można także osobiście, zwykle już w ciągu godziny od złożenia zamówienia, z naszego magazynu w Poznaniu na ul. Unii Lubelskiej 1. O gotowości do odbioru poinformujemy mailowo. Odbiory a także zakupy stacjonarne możliwe są:
poniedziałek - piątek 7:30 - 16:30
sobota 9:00 - 15:00.
Darmowa dostawa
Zamówienia o wartości przekraczającej 300 zł netto (369 zł brutto) wyślemy ZA DARMO bez względu na formę dostawy. Złóż większe zamówienie i korzystaj z darmowej dostawy! Przy metodzie płatności "za pobraniem" doliczana jest opłata 8 zł brutto.

Przesyłki paletowe z racji innego procesu logistycznego są dostarczane zwykle w ciągu 2-3 dni roboczych od złożenia i opłacenia zamówienia. Zwykle nie ma możliwości wysyłki paletowej tego samego dnia. Prosimy o uwzględnienie tego faktu w planowaniu zamówień.
Na życzenie klienta istnieje możliwość zmiany adresu dostawy złożonego zamówienia - przekierowanie przesyłki. W obrębie tej samej strefy dostaw (ten sam kod pocztowy) przekierowanie jest bezpłatne, natomiast w przypadku przekierowania do innej strefy dostaw (inny kod pocztowy) może zostać naliczona dodatkowa opłata, której wysokość zależy od liczby paczek. W celu zmiany adresu prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta (tel. 731 181 551).