Pokaż ceny:
Brutto Netto
back
close
Szukaj
Koszyk 0
Menu
back
close
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła?

Nie mam jeszcze konta

Zarejestruj się
  • podgląd statusu realizacji zamówień
  • podgląd historii zakupów
  • brak konieczności wprowadzania swoich danych przy kolejnych zakupach
  • możliwość otrzymania rabatów i kuponów promocyjnych
back
close
Twój koszyk
Suma brutto: Suma netto: 0,00 zł 0,00 zł Do kasy Kontynuuj zakupy

Twój koszyk jest pusty

Zaloguj lub zarejestruj się, i dodaj wybrane produkty do koszyka

Wróć

Jak rozwiązać problem z pakowaniem za pomocą pomocą pudełek kartonowych?
Pudełko kartonowe - rozwiązanie każdego problemu z pakowaniem

Pudełko kartonowe - rozwiązanie każdego problemu z pakowaniem

Powszechność pudełka kartonowego jako opakowania wysyłkowego znajduje to także odzwierciedlenie w liczbach, ponieważ 80% produktów sprzedawanych online wysyłanych jest w kartonach. Karton spełnia najważniejsze kryteria dobrego opakowania: jest stabilny, nadaje się do recyklingu i ma niewielką wagę, dlatego...

 

PRAWIE KAŻDY SPRZEDAWCA UŻYWA KARTONÓW

Nic dziwnego, że wiele osób słysząc słowo „karton” od razu myśli o wysyłce. Większość otrzymuje tygodniowo, bezpośrednio do domu, co najmniej jedną paczkę z zamówieniem internetowym lub telefonicznym. Nie oznacza to jednak, że funkcje tego opakowania są wyczerpane. Kartony są również doskonałym sposobem na atrakcyjną prezentację produktów. Różne firmy dostrzegły już ten fakt, wykorzystując wytrzymały materiał z tektury falistej do produkcji zindywidualizowanych pudełek, które wielu odbiorców używa jeszcze długo po ich otrzymaniu. Kartony są pierwszym wyborem zarówno dla odbiorców, jak i sprzedających, a właściwości strukturalne sprawiają, że materiał ten jest idealnym rozwiązaniem dla każdego produktu.

 

KARTONY SĄ NAPRAWDĘ UNIWERSALNE

Kartony mają wiele zastosowań i przekonują swoją uniwersalnością. Są one jednocześnie łatwo dostępne i niedrogie. Z tego powodu stanowią również bazę, jeśli chodzi o pakowanie i ochronę towarów i dóbr. Karton chroni produkt od wewnątrz, odgrywając jednocześnie inną rolę: pomaga markom zrobić dobre wrażenie na klientach. Wielu sprzedawców przeznacza dużo czasu na szukanie idealnego kartonu, który spełni wszystkie ich potrzeby. W rzeczywistości, dzisiejszy rynek jest pełen specjalnych kartonów zaprojektowanych z myślą o określonych problemach związanych z pakowaniem. Kartony występują w prawie każdym rozmiarze i kształcie i w wielu przypadkach można je bardzo dobrze dostosować do potrzeb klienta tak, aby jak najlepiej reprezentowały firmę.

 

ZALETY KARTONÓW DO PAKOWANIA PRODUKTÓW

Jeśli spróbowalibyśmy wymienić wszystkie funkcje i zalety opakowań, zestawienie to wykraczałoby znacznie poza ramy tego artykułu. Lista zastosowań kartonów jest wręcz nieskończona. Kartony mogą być wykorzystywane nie tylko do transportu, ale również do bezpiecznego przechowywania produktów. Na wybór pudełek kartonowych należy decydować się wtedy, gdy priorytetem jest bezpieczna dostawa przedmiotów i eliminacja uszkodzenia przesyłki. Ponadto kartony są również korzystne cenowo, trwałe i łatwe do zindywidualizowania. Popularność kartonów wysyłkowych w transporcie nie pochodzi znikąd. Poniżej przedstawiamy niektóre z opracowanych przez nas najważniejszych zalet kartonów do transportu.

NIEDROGIE ROZWIĄZANIE

Kartony są niedrogie i można je łatwo kupić w dużych ilościach, nawet w przypadku nowych lub małych firm. Kartony są nie tylko niedrogim rozwiązaniem, lecz także pozwalają zaoszczędzić pieniądze w początkowej fazie funkcjonowania firmy. Niska waga i kształt, który można dostosować do określonych specyfikacji firm kurierskich, obniżają wydatki związane z kalkulacją kosztów wysyłki. Przy zakupie większej ilości kartonów wielu dostawców opakowań wysyłkowych oferuje szczególnie korzystne warunki. Ponieważ kartony fasonowe jak i kartony klapowe mogą być również przechowywane na płasko w sposób zapewniający ogromną oszczędność miejsca, dokonując takiego zakupu można strategicznie zaoszczędzić pieniądze. Do dalszego wykorzystywania kartonów w procesach logistycznych, takich jak pakowanie artykułów na stole do pakowania lub w magazynie, nie są potrzebne drogie maszyny lub narzędzia. Większość pracowników i tak zna się na obsłudze pudełek, zatem umożliwia to osiągnięcie efektywnej pracy bez długiego okresu przeszkolenia.

OCHRONA WYROBÓW DELIKATNYCH

W zależności od tego, ile stabilności i ochrony potrzebują Państwo dla swoich produktów, klasyczne opakowania kartonowe są dostępne w różnych rozmiarach i grubościach. Im więcej warstw tektury falistej przetworzonej na wybrane pudełko, tym bardziej jest ono stabilne w praktyce. Kartony o grubych ściankach doskonale nadają się do ochrony delikatnych towarów podczas transportu i wysyłki, a także mogą być stosowane jako opakowania dla bardzo ciężkich produktów. Zwłaszcza w odniesieniu do ich wagi, kartony mają wyjątkowe możliwości, jeśli chodzi o przenoszenie dużych obciążeń. Gwarantuje to bezpieczeństwo produktu znajdującego się w środku. Wiele szkód powstałych w transporcie nie jest spowodowanych uszkodzeniem kartonu i przedostaniem się do niego ciał obcych. Natomiast często uszkodzenie występuje wtedy, gdy przedmioty w pudełku nie są odpowiednio zabezpieczone. Jeśli towar może przesuwać się swobodnie i bez zabezpieczenia tam i z powrotem, mogą wystąpić również gwałtowne przesunięcia. Zderzenie ze ścianką kartonu może spowodować zarysowania lub większe uszkodzenia. Z tego powodu wysokiej jakości karton powinien zawsze iść w parze z dobrym wypełniaczem. Wszystkie puste przestrzenie wewnątrz powinny być wypełnione materiałem wyściełającym, takim jak papier makulaturowy, folia bąbelkowa lub skropaki. Dzięki temu towar jest dobrze zabezpieczony i unieruchomiony w czasie transportu.

UNIWERSALNY DLA KAŻDEGO PRODUKTU

Kartony są bardzo wszechstronne i uniwersalne. Ta uniwersalność szczególnie w handlu internetowemu wychodzi na dobre. Wiele firm sprzedaje przeróżne produkty, które znacznie różnią się od siebie, zwłaszcza pod względem wymiarów. Jednakże stosowanie tego samego rozmiaru kartonu dla wszystkich artykułów nie byłoby bardzo efektywne pod względem wykorzystania zasobów. Na szczęście, duży wybór kartonów pozwala na znalezienie odpowiedniego rozmiaru dla każdego produktu. Na potrzeby towaru można dostosować również inne czynniki. W zależności od potrzeb lub wymagań danego produktu, można zastosować inny rodzaj kartonu lub tektury. Istnieją kartony wysyłkowe z pokrywami, które sprawiają szczególnie szlachetne wrażenie. Inne kartony umożliwiają zamocowanie produktów wewnątrz w membranie, dzięki czemu można zminimalizować uszkodzenia przesyłki. Przedmioty delikatne powinny być zawsze pakowane w solidny karton, który może ochronić ich zawartość przed wpływem z zewnątrz i zapobiegać ich uszkodzeniu. Podczas gdy inne rodzaje opakowań już dawno zawiodły pod tym względem, kartony mogą być również wykorzystywane do wysyłki szczególnie ciężkich przedmiotów lub wrażliwych urządzeń elektronicznych. Zachęcamy do przejrzenia naszego bogatego asortymentu i wybrania kartonu odpowiedniego dla Państwa potrzeb.

SKUTECZNY W ZASTOSOWANIU MARKETINGOWYM

Porównanie kartonów z innymi opakowaniami od razu wskazuje na duży potencjał tych pierwszych. Każdy karton ma dużą powierzchnię, która może być wykorzystana przez firmy w odpowiedni sposób. Dzięki temu kartony stają się cennym narzędziem marketingowym i mogą pomóc w promocji firmy. W tym celu można użyć zewnętrznej części kartonu do umieszczenia sloganów reklamowych lub wybrać inny rodzaj nadruku. Odwołania do loterii, rabatu lub promocji gwarantują dodatkową uwagę i mogą zwiększyć zasięg reklamy. Kartony dają możliwość uzyskania dodatkowej korzyści, jaką daje prosty artykuł konsumpcyjny. W tym celu należy rozważyć indywidualizację kartonów przed wykorzystaniem ich po raz pierwszy do sprzedaży, co pozwoli także na pozyskanie nowych klientów. Inwestując mądrze w kartony, można zyskać przewagę marketingową.

BRANDING I ZWIĘKSZANIE ZASIĘGU

Kartony wysyłkowe są bardzo łatwe do zindywidualizowania. Poprzez indywidualizację kartonów lub dodanie nazwy firmy, logo, pasujących kolorów lub wzorów, można zwiększyć rozpoznawalność i widoczność swojej firmy. W szczególności klienci, którzy oczekują czegoś więcej niż tylko wysyłki paczki, mogą na pierwszy rzut oka odróżnić zindywidualizowanie pudełka od wszystkich innych. Oczekiwanie na dostawę wzrasta. Wybierając kartony wysyłkowe, nie tylko tworzymy wysokiej jakości opakowanie, które zabezpiecza nasze produkty w trakcie transportu, lecz także wysyłamy naszym klientom wizualny przekaz. Nawet brązowe standardowe kartony prezentują się bardzo dobrze przy dostawie, szczególnie w porównaniu z kopertami wysyłkowymi lub zwykłymi kopertami. Ten czynnik estetyczny jest bardzo ważny dla klienta, ponieważ dobre opakowanie dba o to, by pozytywne emocje były kojarzone z Państwa firmą.

Kiedy klient otrzymuje karton wysyłkowy wyrabia sobie pierwsze wrażenie o firmie i towarze. Karton może być atrakcyjny i wysokiej jakości, lecz także nudny i niemal banalny. W takich przypadkach kluczem są bodźce wzrokowe. Dlatego należy zwrócić uwagę na kolorystykę i wykorzystanie wzorów. Dobrze jest przyjrzeć się konkurencji i znaleźć swój własny sposób na wyraźne wyróżnienie się. W ten sposób można nie tylko utrzymać istniejących klientów, lecz także pozyskać nowych. Za każdym razem, gdy Państwa kartony wysyłkowe są widoczne w strefie publicznej, niezależnie od tego, czy są przewożone od furgonetki do drzwi odbiorcy, czy też pojawiają się po odbiorze jako obraz na kanale społecznościowym, istnieje szansa na zwiększenie własnej rozpoznawalności. Im więcej osób dowie się o firmie i jej produktach, tym większy sukces i nieuchronnie większa sprzedaż. Dlatego nigdy nie należy lekceważyć opakowań jako narzędzia marketingowego, a zamiast tego opracować rozsądne metody, aby włączyć je do swojej strategii reklamowej.

Jak najprościej i najtaniej zindywidualizować swoje kartony wysyłkowe? Przede wszystkim poprzez pieczątki lub naklejki. Naklejki z własnym logo czy adresem możemy przygotować nawet na specjalnym papierze na domowej kolorowej drukarce i naklejać w widocznym miejscu kartony. Pieczątka jest z kolei bardzo prosta i szybka w zastosowaniu, a do tego ekologiczna oraz powtarzalna. Za 100-200 zł możemy zlecić zrobienie nawet kilkukolorowych pieczątek z logo i podbijać nimi wszelkie opakowania kartonowe, tak białe jak i brązowe. To świetny pomysł na pierwszy krok w tworzeniu własnego brandu.

OCHRONA ŚRODOWISKA I ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ

Kartony przekonują aspektem środowiskowym, szczególnie w porównaniu z innymi materiałami służącymi do pakowania. Kartony wykonane są w 100% z papieru i zazwyczaj w większości lub w całości z materiałów pochodzących z recyklingu. Co więcej, mogą one być całkowicie poddane recyklingowi nawet po użyciu, bez konieczności wytwarzania odpadów z tworzyw sztucznych. Odbiorcy kartonów wysyłkowych mogą po prostu złożyć karton i wyrzucić go wraz z odpadami papierowymi w domu. Zwłaszcza jest to wygodny gdy sprzedawca używa papierowej taśmy pakowej. Jednak większość kartonów charakteryzuje się wysoką jakością nawet po ich użyciu. Mogą być one używane do zwrotu lub transportu przedmiotów lub do domowego przechowywania niewielkich przedmiotów. W porównaniu do korzyści, jakie dają kartony wysyłkowe, są one bardzo wydajne i oferują różnorodne zastosowania.

 

ZAUFANIE DO KARTONÓW

Handel internetowy znajduje się w erze ciągłych zmian, dystrybucja produktów i dostawa do konsumenta muszą być nieustannie obmyślane, aby nadążać za duchem czasu. Na przestrzeni lat kartony sprawdziły się i wielokrotnie udowodniły swoją elastyczność. Wraz z rozwojem handlu e-commerce na rynku wciąż pojawiają się nowe kartony, również specjalistyczne, które oszczędzają czas używania lub uwzględniają specjalne potrzeby poszczególnych artykułów. W przypadku nowych technologii w tej branży efektywność jest najważniejszym czynnikiem. Sprzedawcy internetowi mogą odnieść sukces tylko wtedy, gdy będą w stanie zrealizować wiele zamówień w krótkim czasie. Błędy nie są tu mile widziane. Skomplikowane procesy nie są zatem pożądane. Kartony pozwalają pracownikom na dokładną pracę, co następnie przekłada się na niską stopę zwrotu. Dzięki temu praca z wykorzystaniem kartonów jest maksymalnie ekonomiczna.

Kluczowe w osiągnięciu sukcesu w handlu internetowym jest również zadowolenie klienta. Tylko wtedy, gdy klienci będą postrzegać firmę pozytywnie, będą w niej nadal zamawiać w przyszłości, zapewniając tym samym długotrwały sukces sprzedawcy. To, czego klienci oczekują przede wszystkim od zamówienia w sklepie internetowym, to oszczędność czasu w porównaniu z zakupami dokonanymi w sklepie stacjonarnym. Jeśli czas oczekiwania na odbiór towaru jest długi, oszczędność czasu znika. Tak więc nie tylko procesy wewnętrzne w firmie korzystają z efektywnych metod pracy, ale także Państwa klienci cenią sobie szybką dostawę. Nic dziwnego! Konkurencja jest tego dobrym przykładem, a internetowi giganci, tacy jak Amazon, oferują większość swoich artykułów z dostawą następnego dnia. Należy iść ich przykładem i realizować zamówienia szybko, gwarantując tym samym szybką dostawę.

Kolejnym aspektem, który doceniają klienci, jest jakość wysyłki. Klienci chcą profesjonalnej dostawy. Produkty, które zostały porysowane lub uszkodzone podczas wysyłki lub z powodu niewłaściwego opakowania nie robią dobrego wrażenia i zostaną z pewnością zareklamowane. Należy zadbać, aby klienci byli zadowoleni z zakupu. W ten sposób stworzymy pozytywne skojarzenia i zwiększymy szansę, aby aktualni klienci stali się klientami stałymi. Z każdą pomyślną dostawą zwiększamy zaufanie do swojej firmy. Zastosowanie wysokiej jakości kartonów fasonowych może w tym pomóc i zoptymalizować wysyłkę.

 

KARTONY Z TEKTURY FALISTEJ DOMINUJĄ HANDEL INTERNETOWY

Czy chcą Państwo spakować artykuł przeznaczony do wysłania? W tym przypadku należy zadbać, aby artykuł mógł przejść przez wszystkie procesy logistyczne bez poniesienia strat. Właściwie prawie żadne opakowanie nie jest bardziej odpowiednie do transportu artykułów z punktu A do punktu B niż pudełka kartonowe z klasycznej tektury falistej. Zostały one specjalnie zaprojektowane w taki sposób, aby chronić ich zawartość, co czyni je szczególnie przydatnymi do transportu. Przyjmują formę kartonów klapowych albo fasonowych. Odkąd na scenie pojawiły się kartony wysyłkowe, zdominowały rynek a powoli wypierają ze względów środowiskowych foliopaki. Zachęcamy do skorzystania z licznych zalet kartonów z tektury falistej i świadomego zakupu wysokiej jakości kartonów fasonowych i klapowych od firmy HEYKAPAK.

Jeśli nie są Państwo pewni, jakich opakowań chcieliby Państwo użyć do wysyłki z Państwa firmy internetowej lub firmy wysyłkowej, mamy nadzieję, że ten artykuł Państwu pomoże. Wybierając kartony nigdy nie jest to zła decyzja, zwłaszcza jeśli zwracają Państwo uwagę na jakość w wyborze. Można zindywidualizować własne kartony, sięgnąć po korzystne standardy i znaleźć odpowiedni rozmiar kartonu dla każdego artykułu. Jeśli mają Państwo dalsze pytania lub są zainteresowani naszą szeroką gamą opakowań i materiałów biurowych, zachęcamy do kontaktu. Nasz doświadczony zespół serwisowy z pewnością udzieli Państwu pomocy.

Kup teraz pasujący karton!

- Nasze klasyczne kartony klapowe

- eleganckie i nowoczesne kartony fasonowe

Komentarze do wpisu (0)

Napisz komentarz

O nas

Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book. It has survived not only five centuries, but also the leap into electronic typesetting, remaining

Więcej o nas
background
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Sprawdź nasze Social Media

facebookinstagramyoutube
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium