Do kasy suma: 0,00 zł
Pokaż ceny
Netto Brutto
Producenci
Najczęściej wybierane
Karton klapowy 150x150x80 mm - KK 05
Karton klapowy 150x150x80 mm - KK 05
0,43 zł
0,53 zł
szt.
Karton klapowy 200x150x90 mm - KK 10
Karton klapowy 200x150x90 mm - KK 10
0,46 zł
0,57 zł
szt.
Karton fasonowy 160x110x50 mm - MB 1 brązowy
Karton fasonowy 160x110x50 mm - MB 1 brązowy
0,33 zł
0,40 zł
szt.
Karton pocztowy płaski 230x160x20mm GB 1 brązowy
Karton pocztowy płaski 230x160x20mm GB 1 brązowy
0,35 zł
0,43 zł
szt.
Promocje
Karton klapowy 400x400x100mm - KK 91
Karton klapowy 400x400x100mm - KK 91

2,22 zł

Cena regularna: 2,35 zł

Najniższa cena: 2,35 zł
szt.
Karton klapowy 570x430x285 - KK 98
Karton klapowy 570x430x285 - KK 98

3,95 zł

Cena regularna: 4,30 zł

Najniższa cena: 4,10 zł
szt.
Karton fasonowy 350x250x30mm  (A4) - WP XS
Karton fasonowy 350x250x30mm (A4) - WP XS

0,81 zł

Cena regularna: 0,87 zł

Najniższa cena: 0,87 zł
szt.
Karton klapowy 200x120x80 mm - KK 07
Karton klapowy 200x120x80 mm - KK 07

0,37 zł

Cena regularna: 0,39 zł

Najniższa cena: 0,35 zł
szt.
Pytania i odpowiedzi

FAQ - często zadawane pytanie i odpowiedzi

 

1. Jak mogę zarejestrować się by móc dokonać zakupu w sklepie?

  • klikając w lewym górnym rogu strony "Zarejestruj się" podając swoje dane prywatne lub firmowe wraz z numerem NIP
  • dopiero po dodaniu wybranych produktów do koszyka gdzie znajdziesz do wypełnienia pola rejestracji

 


 

2. Jakie korzyści będę miał z rejestracji?

Dzięki rejestracji w naszym sklepie wygodniej dokonasz powtórnych zakupów - dane do zamówienia i faktury zapisują się w sklepie. Ponowne zakupy to tylko kilka kliknięć. Ponadto uzyskasz dostęp do historii twoich zamówień co jeszcze bardziej uprości obsługę. Dodatkowo jeśli wyrazisz w rejestracji zgodę na przesyłanie newsletterów - będziesz na bieżąco z nowościami, promocjami i akcjami dla stałych klientów czy wpisami na naszym tematycznym blogu o pakowaniu.

 


 

3. Jak dodać produkty do koszyka?

Określ najpierw pożądaną ilość sztuk na 3 sposoby:

  • wybierając dany próg cenowy/ilościowy
  • klikając + / - pod ceną
  • lub wpisując pożądaną ilość w odpowiednie pole gdzie widnieje domyślnie minimalna wielkość zamówienia dla danego produktu, zwykle "25".

Następnie kliknij "DO KOSZYKA".

Kliknięcie "Do koszyka" bez określenia ilości spowoduje dodanie do koszyka minimalnej możliwe ilości oferowanego produktu. Ilość sztuk możesz zmienić także jeszcze w koszyku tuż przed zamówieniem - zobaczysz tam podgląd zdjęcia artykułu wraz z wybraną ilością i ceną. Po skorygowaniu ilości kliknij "PRZELICZ".

 


 

4. Z jakich form płatności mogę skorzystać?

Obecnie umożliwiamy następujące metody płatności: przelew natychmiastowy oraz BLIK, Google Pay czy PayPal. Możliwa jest także płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki u kuriera oraz tradycyjny przelew bankowy. Jeśli z jakiegoś powodu zamówienie pozostanie nieopłacone wyślemy Tobie przypomnienie. Dopiero po ponad 7 dniach przy braku kontaktu kupującego nieopłacone zamówienie zostanie anulowane.

 


 

5. Jak długo trwa dostawa towaru od momentu zamówienia? 

Zwykle zamówienia docierają do klientów w ciągu 2 dni roboczych. Ponieważ wszystkie oferowane artykuły znajdują się w naszym magazynie, zamówienia złożone w dni robocze do godziny 12 są zwykle wysłane kurierem DPD lub InPost jeszcze tego samego dnia i ponad 90% dociera już kolejnego dnia. Jedynie przesyłki paletowe (>200kg wagowo/gabarytowo) mogą mieć wydłużony czas realizacji i dostawyw.

 


 

6. Otrzymałem przesyłkę z niewłaściwymi produktami. Co powinienem zrobić?

Najlepiej skontaktuj się niezwłocznie telefonicznie lub mailowo z naszą obsługą klienta by sprawnie rozwiązać tę kwestię.

 


 

7. Zamówiłem niewłaściwe produkty lub w zbyt dużej ilości, których nie mogę wykorzystać. Czy mogę dokonać zwrotu?

Wychodząc naprzeciw klientom Heykapak umożliwia zarówno klientom, którzy złożyli zamówienia jako osoby fizyczne jak i wszelkiego rodzaju firmom czy instytucjom zwrot towaru w ciągu 30 dni licząc od dnia otrzymania przesyłki. W takim wypadku zajrzyj do sekcji "Zwroty i reklamacje" lub skontaktuj się z działem obsługi klienta by ustalić jak możemy tobie pomóc lub po prostu odeślij nam produkty wraz z pisemną informacją o przyczynie zwrotu i kopią rachunku. W ciągu 5 dni od otrzymania zwrotu wystawimy fakturę korygującą i zwrócimy środki taką samą metodą płatności jak użyta w zamówieniu.

 


 

8. Co oznacza FEFCO?

Wszystkie popularne konstrukcje opakowań z tektury falistej opisane są katalogu opakowań transportowych FEFCO - ułatwia on rozmowy pracownikom branży opakowań, magazynowej czy transportowej. Konkretny numer oznacza konkretne opakowanie, np. FEFCO 201 to zwyczajny karton klapowy. Samo FEFCO to skrót od francuskojęzycznego odpowiednika nazwy Europejskiej Federacji Producentów Tektury Falistej (Fédération Européenne des Fabricants de Carton Ondulé). Więcej na ten temat na naszym blogu https://heykapak.pl/rodzaje-opakowan-z-tektury-falistej

 


 

9. Co to jest μm?


Mikrometr, inaczej zwane też mikron, opisywane właśnie skrótem μm to jednostka miary stanowiąca jedną milionową metra lub jedną tysięczną milimetra. Czyli jeden μm to 0,001 mm. Jednostka stosowana między innymi przy określaniu grubości folii czy taśm.

 


 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

skontaktuj się z nami:

Telefon: 731 181 551

biuro@heykapak.pl

    • HeykaPak Sp. z o.o.
    • Hurtownia opakowań dla e-commerce, pudełka, kartony, koperty bąbelkowe

    • NIP: 7822881786
    • Tel.: 731 181 551
    • E-mail: biuro@heykapak.pl
  • Adres: ul. Unii Lubelskiej 1, 61-249 Poznań
więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium